KOREK EMAIL 2011, DI SITU PERKENALAN PERTAMA KAMI


fuhh...mujur la ada function search kat dalam email kan? kalau tak, jenuh jugak nak belek satu persatu email sejak 5 tahun lebih.

 
Ni email pertama saya dengan Hadhatina Mkb, terjumpa blog beliau tentang menjayakan penyusuan. Dia kata, sapa nak tips tentang banyakkan susu, boleh email kat dia.

Bermula dari situlah titik tolaknya pertemuan saya dengan dia walaupun hanya di alam maya. Kalau tak, saya ni cuma follower blog dia je dari tahun 2010.

Siapa sangka, tak pernah sembang, tak pernah jumpa, tapi akhirnya dalam bulan May 2012 akhirnya saya jumpa sendiri dengan Hadhatina Mkb kat rumah dia. dari situ jugak rasa rapatnya ukhwah kami walaupun jarang jumpa.

Bayangkan, setahun lebih saya follow blog dia, barulah saya daftar jadi ahli Shaklee bawah dia. Bukan tak percaya, tapi sebab saya sendiri memang amalkan suplemen yang beli kat farmasi. Dan saya niat nak habiskan suplemen yang ada dan terus beli dengan dia. Tak payah kena paksa pujuk bagai, cukup sekadar sharing beliau di blog, dah cukup buat saya yakin nak beli produk Shaklee dengan dia.

Waktu tu saya tak aktif berfacebook pun. Memang asyik berblogging je semenjak tahun 2007 kalau tak silap. Tapi waktu tu saya berblogging kat friendster. Sayang betul, tak dapat selamatkan langsung entri kat friendster tu.


Hmm..Indahkan pengalaman bila kita imbas kembali perkenalan pertama kita dengan seseorang.

Cer korang cerita sikit, camne boleh kenal saya?

#tsunamiShaklee
#8cellent
#bisnesdarirumah
#wahm

CONVERSATION

0 comments: