AMARAN: Ovari Dibuang Bukan Kerana Produk Shaklee?


*Untuk pelanggan-pelanggan yang tak henti mesej dan whatsapp saya dengan menghantar pelbagai screen shot status ini, sila baca sampai habis.

ENTRI ASAL TELAH SAYA PADAMKAN KERANA TELAH DIPUTARBELITKAN OLEH PELBAGAI PIHAK YANG TIDAK BERTANGGUNGJAWAB YANG CUBA MENAIKKAN RANKING BLOG MEREKA.

Bagaimanapun, entri susulan akan saya paparkan semula di sini bagi menceritakan kisah sebenar dan juga penglibatan pihak-pihak yang tidak bertanggungjawab yang telah menghangatkan isu yang tidak seberapa ini.

Saya memohon maaf andai berlaku salah faham di atas entri sebelumnya.

Kisah selanjutnya akan saya paparkan di Jom Lebih Sihat

Ketahui kisah pesakit kanser tahap 4 ini kembali pulih setelah dikhabarkan kebarangkalian sembuh hanya 50-50. Klik DI SINI.

CONVERSATION