Bagaimana Menjaga Jantung Anda?

Tahukah anda bahawa terdapat 4 langkah mudah bagi mendapatkan jantung yang sihat?

Jantung merupakan organ penting dalam tubuh manusia bagi membolehkan darah dipam keseluruh bahagian badan sekaligus merupakan nadi utama badan kita.

Selagi jantung masih berdegup, selagi itulah hidup kita diteruskan. Sememangnya kita semua mahu meneruskan kehidupan dengan yang tersayang sambil dikelilingi kebahagiaan, kasih sayang, kekayaan dan kesihatan. Tiada sesiapa yang mahu hidup terlantar kesakitan dan dibebani bil hospital yang tinggi.

Oleh itu, jagalah jantung anda selagi ia masih berdegup. 

Menjaga jantung adalah mudah sekiranya dilakukan dari awal, tetapi tidak juga bermakna anda telah terlewat untuk melakukannya.

Jom kita lihat, apakah langkah-langkah mudah bagi menjaga jantung dan kesihatan tubuh badan kita.


Langkah 1 : CEGAH
Makanan yang diambil kebanyakannya mengandungi kolestrol yang amat tinggi. Tahukah anda bahawa kolestrol boleh dicegah daripada menyerap ke dalam makanan yang kita ambil dengan pengambilan Phytocol-ST yang konsisten?

Langkah 2 : TURUN
HDL Kolestrol adalah kolestrol yang baik manakala LDL merupakan kolestrol yang perlu kita kurangkan dalam badan.
Dengan OmegaGuard, LDL dalam salur darah dapat diturunkan supaya kurangnya risiko saluran darah tersumbat.


Langkah 3 : KUAT
Setelah jumlah kolestrol dalam badan dan salur darah dikurangkan, tiba masanya menjaga kesihatan otot-otot jantung bagi mengepam darah ke seluruh badan. Saluran darah yang baik membolehkan oksigen dan nutrisi dalam darah dihantar kenseluruh organ dan memastikan organ badan berfungsi dengan baik.
CoQ Health telah diambil oleh rakyat Jepun bertahun-tahun yang dahulu. Kini Shaklee menawarkan produk CoQ Health yang organik, selamat dan berdaftar bagi memastikan pengguna tidak berasa was-was untuk mengambil produk ini.

Langkah 4 : LINDUNG
Jangan sia-siakan usaha anda mengurangkan kolestrol dan penjagaan jantung anda jika anda tidak lindungi keseluruhan badan dan sistemnya. Apalah guna wang dan harta yang banyak sedangkan hidup dalam kesakitan?

Vivix, bukan sekadar melindungi jantung dan badan anda, malahan ia adalah tonik ajaib untuk mencegah kanser dan lain-lain penyakit daripada menghampiri anda!
Telah ramai pesakit kanser yang turut mengambil Vivix sebagai produk kesihatan keseluruhan dan memberikan komen yang sangat positif!



Sesungguhnya, pengambilan produk kesihatan dan penjagaan kesihatan merupakan salah satu usaha untuk kita menjaga kesihatan kita, namun sebaik-baik penyembuhan datangnya dari allah s.w.t jua. Setidaknya, kita berusaha mendapatkan hidup yang lebih sihat supaya sisa-sisa hidup dapat dihabiskan dengan memperbanyakkan ibadat di dunia dan semestinya memerlukan kesihatan agar dipermudahkan aktiviti harian kita.

Jangan risau, dengan setiap pembelian set kesihatan jantung ini, anda juga menikmati keahlian percuma seumur hidup! Tanpa sebarang pembaharuan ataupun sebarang penyelenggaraan!

Untuk pesanan : sila layari pautan di bawah.

Untuk menjadi ahli sahaja : sila isikan maklumat di pautan ini.

Untuk maklumat lanjut : sila hubungi saya seperti yang tertera.




CONVERSATION

0 comments: