SUPERMOM TEAMBUILDING 2016

Kawan-kawan sekolah rendah ajak lepak malam tadi, saya tak boleh join sebab nak bersiap ke teambuilding.

Ramai ingat saya pergi seorang. Sebenarnya saya pergi seluruh keluarga!
Terkejut juga kawan-kawan yang dengar. Jarang-jarang ada teambuilding yang boleh bawa seluruh keluarga, dan ditanggung sepenuhnya.

Ayat yang banyak saya dengar dari mereka, "eh bestnya company awak! Sponsor satu family"

Lepas dari tu, semua pulak akan tanya, "office husband awak ye?"
Yang ni sebab diorang tahu saya dah berhenti kerja dan sekarang bisnes sendiri dari rumah.
Ye lah! Siapa sangka seorang WAHM (Work At Home Mommy) ada hati nak pergi teambuilding kan!

Sebenarnya, saya join teambuilding Shaklee di bawah naungan group Supermom (Master Hadhatina Halim).

Haa! Siapa kata seorang WAHM tak boleh berjaya? Siapa kata seorang WAHM akan terlepas nikmat berkerjaya?

Semua ni tak mustahil bila saya dah bersama Shaklee. Dan lebih tidak mustahil bila berada dalam group yang betul! Sebab itu bila anda buat keputusan nak jadi ahli, pastikan anda pilih group yang betul untuk memeri panduan kepada anda.

Supermom! Wanita yang hebat!

Got to go now!
PD wait for me!!!

CONVERSATION

0 comments: