PENAMBAH TENAGA DI BULAN PUASA

Alhamdulillah.

InsyaAllah tahun ini akan menjadi tahun kelima saya berpuasa penuh semenjak tahun 2009.
Saya mula mengandung pada tahun 2009, dan seterusnya memberikan anak susu badan sepenuhnya dan sepanjang itu saya tidak datang haid.

Dilema ibu-ibu hamil dan menyusu ketika bulan puasa menjelang selalunya dikaitkan dengan penyusutan susu badan. Saya tidak terkecuali mengalami situasi yang sama.
Sebotol hanya RM82.50 untuk kesegaran berpanjangan

InsyaAllah, ini tahun ketiga saya berpuasa dengan set penyusuan Shaklee. Dengan set penyusuan ini, badan saya lebih bertenaga dan kekal hidrat sepanjang hari. Tiada lagi masalah seperti ingin pitam atau lesu dengan pengambilan suplemen ini secara konsisten.

Bagaimanapun, saya akan pastikan bahawa badan saya akan mengambil air masak secukupnya pada waktu malam.

Tahukah anda?

Setiap 25kg berat badan anda memerlukan 1 liter air bagi mengekalkan keseimbangan air di dalam badan.

Tips untuk minum 3 liter air sepanjang berpuasa

Bagi saya sendiri merasakan seksanya nak habiskan 3 liter dalam sehari!

Jangan kuatir!

Setiap masalah ada penyelesaiannya.

Cuba amalkan tips yang berikut:
a. sediakan botol bersaiz 250 mL ATAU 500mL
b. isikan dengan air dan bawa ke mana-mana
c. pastikan anda minum seteguk setiap kali anda teringat

Selamat berpuasa!

CONVERSATION

0 comments: