CYST KETIKA HAMIL, APA PATUT SAYA BUAT?

Cyst ketika hamil. Takutkan?


Sebagai seorang yang pernah merasai situasi yang sama ini, saya amat memahami perasaan beliau.
Bagaimanapun, ketika saya mengalaminya, saya belum lagi dipertemukan dengan tonik ajaib ni.


Nah ikuti pengakuan dan pengalaman Zura Betty tentang kisah beliau mengalami cyst ketika hamil, dan apa yang diamalkan untuk elakkan daripada dibedah.

Hari ni saya share cerita saya sendiri pula. Actually tak tahu pun ada cyst. Pergi hospital buat medical check up sebab benda lain. Tapi dapat tahu ada benda lain.

Terkejut lah juga. Tapi syukur sebab tahu tu awal juga. Bila dapat tahu memang terus tak berani nak tinggalkan GLA dan VIVIX. Memang jadi teman rapat lah.

Saya ambil dalam sebulan juga konsisten. Sebelum tu memang ada rasa tak selesa di bahagian perut dan kerap sakit kesan sama macam mengandungkan Khaulah dulu.

Bila Doc scan rupa-rupanya ada Cyst. Doc refer pada pakar sakit Puan. Mula-mula cek selepas scan tu cyst tu masih lagi ada.

Doc kata nanti after sebulan datang lagi. Kita tengok bagaimana dan tentukan sama ada nak operate atau macam mana.

Huh! Bila dengar operate memang kecut perut. Serius takut! Tak mahuuuu! Memang ikhtiar dengan GLA dan VIVIX. Doa pada Yang Maha Pemberi tak putus.

Sebulan tempoh yang diberikan pun tiba. Dug dag dug dag. Bila Doc mula scan tu rasa cam nak tercabut jantung.

Doc pusing kiri pusing kanan. Taraaaa! Alhamdulillah cyst tu hilang dan saya bebas dari cyst.

Seronok dan happy sangat. Syukur pada DIA dan makin jatuh cinta lagi lah dengan VIVIX dan GLA ni.

Nikmat sihat tu mahal tau kawan-kawan. Jom jaga amanah Allah ni sebaiknya.




Ini adalah gambaran umum ovari yang sihat dan yang mengandungi cyst.




Anda boleh memilih untuk hidup yang lebih baik. Usaha doa dan tawakkal antara salah satu cabang yang boleh kita lakukan ketika berdepan dengan masalah.


Anda perlukan khidmat nasihat kami?
Setiap pembelian anda adalah berhak mendapatkan khidmat nasihat dan konsultasi secara percuma daripada kami.

Hubungi:
Tel | SMS | Whatsapp : 012.940.1604
Belian Online : klik DI SINI untuk bayaran menggunakan kad kredit / kad debit
Email : sihatdengansaya@gmail.com
Borang Pertanyaan : klik DI SINI

CONVERSATION

0 comments: