BAHAGIAN MANA LAGI PERLU DETOX?

Pernah satu ketika, berat badan statik tak nak turun dah walaupun segala macam suplemen, exercise, tips dan diet saya cuba. Frust!

Kaw-kaw punya frust tau!
Dahla berat pun taknak turun, muka naik jerawat pasir halus-halus. Sampai tahap, lantak ko la nak huduh camne pun.

Tiba-tiba teringat satu produk yang belum pernah saya usik, walaupun saya sendiri dok jual. Genap hari ketiga, saya rasa lebih lawas, lebih bertenaga, lebih tak lemau.

Walaupun sebelum ni dok la detox dengan VIVIX, detox dengan Alfalfa, detox dengan Herblax, air detox, teh detox bagai, pun tak de rasa camni sangat. Bila makan DTX ni, kita sebenarnya detox salah satu bahahian dalam tubuh badan yang selalu kita lupa.


DTX ni untuk hati. Segala lemak-lemak, mendakan kotoran toksin semua tu kita tak pernah cuci pun. Tu yang lepas tu macam-macam sakit dtg. Bila hati ni dah tak lagi boleh memproses segala lelemaks, semua nutrisi yang kita makan pun takat lalu je dalam badan. Tak koser dia nak serap dah!

Bila hati ni dah kena "overhaul" dengan DTX, kita perasan badan kita pun secara tak langsung dapat mencernakan makanan dgn lebih baik, dan nutrisi diserap dengan lebih bagus.

Tak caya?
Try la dulu sebotol! DTX ni pun ada dlm set detox yang Shaklee tawarkan.

Setakat ni, dah masuk 6 bulan saya amalkan DTX ni. Antara favourite saya la ni tau.

Nak tau banyak lagi? 
Jom hubungi saya sekarang.

CONVERSATION

0 comments: