SET RESDUNG

Seksanya rasa bila bersin sepanjang hari dan lebih memenatkan apabila tengah tidur pun boleh terbangun untuk bersin selama 2-3 jam!

Bukan itu sahaja, bersin adalah sesuatu yang menyeksakan jika dialami sepanjang kehamilan dan semasa berpantang. Ada yang terkencing dalam seluar gara-gara bersin berterusan ini!

Yang sedang berpantang, terutamanya melalui pembedahan, mesti sangat takut untuk bersin. Risiko jahitan di bahagian sulit atau luka pembedahan terbuka dan dijahit semula...eeewwww...

Tak sanggup saya nak bayangkan!

Saya sendiri agak menderita ketika berpantang anak ketiga tempoh hari. Mana taknya, penawar resdung saya betul-betul meletops sampaikan tiada dalam pasaran lebih dari setahun! Dan berita baiknya, stok Vitamin C yang mempunyai pelepasan mengikut masa ini akhirnya menemui peminatnya pada Oktober 2013!

Alhamdulillah.
Saya dah teruskan kembali SET RESDUNG ini dan tiada lagi bersin berpanjangan yang sangat menyeksakan!

Apakah yang terkandung di dalam set ini?


Set ini terdiri daripada kombinasi 3 jenis vitamin iaitu:
- B Complex yang berfungsi mengawal emosi dan memperbetulkan hormon dalaman
- Alfalfa Complex yang berfungsi menyahdetoks bahan-bahan kumuh di dalam badan
- Sustained Release Vita-C yang meningkatkan fungsi imun badan



Sanggupkah anda hidup dibelenggu dengan situasi begini setiap hari?


InsyaAllah, dengan panduan pemakanan yang betul, saya kini lebih gembira tanpa BERSIN BERPANJANGAN SETIAP HARI !

Klik sini untuk membuat pesanan SET RESDUNG, atau klik sini untuk produk yang lain.


Tahukah anda?



CONVERSATION

0 comments: