Apa Resipi MealShake Anda?

Assalamualaikum,

Apa khabar kawan-kawan? Hari ni saya riang ria sikit, mungkin terlebih hormon lepas makan kek coklat kukus yang sangat moist, sangat sedap, sangat berkhasiat!

Kek Tanpa Oven Dan Mixer


Resipi kek coklat ni tak perlu gunakan oven dan mixer. Cukup sekadar guna blender dan pengukus sahaja. InsyaAllah hasilnya sangatlah sedap dan mudah untuk dibuat!

Klik di sini untuk resipi asal.

Resipi asal tu mama saya yang buat. Memandangkan mama sedang bercuti di Glasgow, Scotland selama 6 bulan, anak-anak pun selalu bertanyakan opah mereka sebab rindu dengan masaskan kek dan kuih opahnya. Nak diikutkan, saya memang tak pandai nak masak kek dan kuih-muih ni. Tetapi InsyaAllah kalau ikut resipi ni betul-betul, memang menjadi dan sedap rasanya.

Derhaka Pada Resipi


Saya agak "derhaka" sikit dengan resipi tu. Disebabkan promosi MealShake Shaklee yang masih berlangsung selama 2 bulan ni, selaras dengan program MyKasih "Cares For Our Children", saya pun mencuba resipi asal yang diolah dengan penambahan MealShakes.
Partnering with MyKasih Foundation’s “Love My Neighbourhood” program, Shaklee Cares® will donate 10% of all Shaklee™ Meal Shakes sales made through October 31st to the homes of underprivileged children. Help us meet our goal of providing RM 1 Million worth of Meal Shakes to 2000 families!


MealShake tak boleh dibancuh dengan suhu panas kerana dikhuatiri merosakkan kandungan protein di dalamnya. Jadi saya tambahkan MealShake ke dalam topping ketika sudah suam dan tabur di permukaan kek tersebut untuk rasa yang lebih menakjubkan!

Alhamdulillah, anak-anak memang sukakan MealShake ni. Tambahan pula ini adalah salah satu daripada kandungan set yang memelihara KESIHATAN KANAK-KANAK. Tak lupa juga hot selling item sewaktu di bulan puasa.
Klik di sini untuk keterangan lebih lanjut tentang SET KESIHATAN KANAK-KANAK dan SET BERPUASA.

Apa lagi! Jom ke dapur kawan-kawan!
Kalau yang nak buat pesanan MealShake tu, bolehlah klik di sini ya!
Atau, hubungi sayadi:
Linda
012 9401604
sihatdengansaya@gmail.com

CONVERSATION

2 comments:

uncle gedek said...

derhaka pada resepi? haha

uncle derhaka pada diet...

hehe

Linda said...

uncle gedek,

Derhaka pada diet boleh dikatakan setiap hari. Hihi.

Terima kasih sudi singgah :)