Set kehamilan shaklee sebagai ikhtiar untuk hamil

Pagi-pagi dapat whatsapp daripada customer yang amalkan Set Kesuburan Shaklee sebagai usaha untuk hamil selepas 7 tahun berkahwin.

Kak Mazni dapat nombor telefon saya daripada blog ni juga. Mula-mulanya dia nak beli GLA, untuk betulkan period yang tak teratur dan atasi masalah senggugut teruk. 

Buat pemeriksaan kesihatan sekiranya sukar hamil



3 tahun lepas, Kak Mazni dan suaminya dah pergi jumpa pakar, dan disahkan kedua-dua tiada masalah untuk hamil. Waktu dapat keputusan, doktor ada kata Kak Mazni ada Ovarian Cyst sebesar 3mm dan tak perlu risau sebab boleh hilang.

Sejak dari tu, Kak Mazni cuba macam-macam produk dan habiskan beribu ringgit untuk hamil. Telinga pun tak tahan dengar orang keliling mengata, walaupun hakikatnya kita tahu rezeki tu Allah belum nak beri.

Was-was nak cuba produk Shaklee, sekali cuba nak lagi!



Waktu Kak Mazni beli GLA, dia pun macam was-was je nak beli sebab dah serik katanya. Sebulan pertama selepas makan GLA, Kak Mazni tak diserang senggugut dah. Terus dia berminat nak cuba Set Kesuburan pula.

7 tahun menunggu berita kehamilan!



Pagi ni, selepas 4 bulan makan Set Kesuburan secara konsisten, Kak Mazni gembira sangat-sangat! 7 tahun menanti, sekali dapat berita yang ditunggu-tunggu!!!


Kak Mazni kena sambung Set Kehamilan pula lepas ni :)

Semoga Kak Mazni dikurniakan kesihatan sepanjang kehamilan ini dan dikurniakan zuriat yang sihat, berakhlak mulia dan membanggakan ibu bapanya.

CONVERSATION

0 comments: