Bahaya Pengambilan Set Kesuburan Kepada Suami Isteri Yang Perlu AndaTahu

Kebelakangan ini saya sering dikelilingi oleh pasangan berkahwin yang belum dikurniakan zuriat sendiri.  Saya cuba bantu dengan set kesuburan tetapi tidak menyangka ini yang terjadi. Teruskan pembacaan anda untuk ketahui selanjutnya.

Pasangan yang belum dikurniakan zuriat.
Ada yang 5 tahun, 10 tahun, dan berbelas-belas tahun.
Di awal perkahwinan dulu, saya juga tak lepas dari pertanyaan demi pertanyaan, "bila nak dapat anak?" atau "belum ada anak lagi?"
Sehinggalah usia perkahwinan mencecah 5 tahun, barulah hidup kami diserikan dengan seorang putera, Muhammad Amirul Al-Raziq.
Alhamdulillah.

Bertitik tolak dari itu, saya nekad bantu orang di sekeliling agar berusaha mendapatkan zuriat mereka, dengan izin Allah Taala.

Tahukah anda?
Persenyawaan itu berlaku apabila sperma yang benar-benar kuat berenang merentasi pelbagai rintangan untuk menembusi hanya satu ovum!
Hanya satu sperma yang diperlukan.
Satu sahaja!
Ovum tersebut juga perlulah berkualiti supaya mampu hidup hingga 9 bulan 10 hari yang seterusnya.

Oleh itu, bagi pasangan yang ingin mencuba untuk hamil, saya sering sarankan pengambilan set kesuburan diambil oleh kedua-dua suami dan isteri bagi menjayakannya. InsyaAllah.
Dengan usaha, doa berpanjangan dan tawakkal kepada Allah.

Setakat ini, Alhamdulillah semua pelanggan saya berjaya hamil dengan panduan lengkap pengambilan suplemen dengan konsultasi daripada saya, kecuali seorang. Itupun kerana rahimnya memang bermasalah dan perlukan rujukan lanjut dengan pakar.

Yang terkini, sepupu saya sendiri yang baru amalkan selama seminggu. Kes sepupu saya agak unik, dia pernah mengandung 4 tahun yang lepas tetapi mengalami keguguran selepas ditendang oleh anak murid diperutnya hingga menyebabkan dia kehilangan sebelah ovari. Sekarang, dia sering mengalami senggugut berlebihan dan ingin mencuba GLA Complex Shaklee bagi merawat senggugut tersebut.

Susulan daripada tarikh pertama dia mengamalkan Set Kesuburan Suami Isteri, saya telah menerima pesanan ringkas tentang tindakbalas produk terhadap suami dan dirinya sendiri. Mesej yang saya terima ingatkan berjaya hamil! Rupa-rupanya maklum balas tentang kesan sampingan set kesuburan tersebut kepada mereka!
Mungkin lepas ni saya terpaksa beri set kesihatan optimum supaya lebih bertenaga untuk 'senaman tiap-tiap malam atas katil ya!"
Untuk pasangan yang rasa nak kembalikan kenikmatan rumah tangga boleh juga cuba set ini nanti!
Kalau anda perlukan produk yang mampu ketatkan vagina serta memberi kenikmatan, boleh juga rujuk di sini.

Sama-sama kita doakan pasangan ini agar berjaya beroleh zuriat.

Kepada pasangan yang belum berkahwin, saya harap anda tidak mencuba set ini di rumah ya!

CONVERSATION

0 comments: