Suplemen Untuk Bakal Jemaah Haji dan Umrah



Dalam menunaikan rukun Islam yang kelima ini, kita sentiasa mendoakan agar kita diberkati dan diberikan kesihatan agar dapat beroleh haji yang mabrur.

Tak siapa yang mahu mengerjakan haji dalam keadaan sakit dan uzur sehingga terpaksa meminta bantuan ahli keluarga dalam menunaikan ibadah tersebut.

Sebagai persiapan awal (klik di sini untuk lebih lanjut tentang persiapan jemaah haji), pastikan jemaah haji berada dalam keadaan sihat dan bertenaga sebelum bertolak ke sana. Kerana itu juga, saya menyarankan pengambilan suplemen seperti di bawah bagi mengekalkan kesihatan tulang dan sendi. Maklumlah, nak mengerjakan ibadah ni banyak memerlukan pergerakan kaki dan tulang-tulang kita. Melalui pengalaman mama yang pergi ke sana tahun 2010 dulu, Alhamdulillah dia diberikan kesihatan untuk berulang-alik ke Masjidil Haram dan tempat penginapan yang jaraknya 1km dalam keadaan lututnya yang sakit.

Namun mama memang disiplin dengan pengambilan suplemen meskipun sebelum bertolak ke sana. Apa-apapun, semua itu dengan kuasa Allah jua. Kita hanya mampu berusaha dan bertawakkal sahaja.

Sebagai salah satu usaha untuk mengurangkan masalah kesihatan jemaah haji, cubalah set vitamin dan suplemen untuk bakal haji dan umrah ini. Anggaran pengambilan boleh bertahan sehingga 2 bulan sekiranya mematuhi aturan yang dicadangkan.





Hubungi saya segera sementara tawaran hebat ini belum berakhir!
Linda Ismail (SID 866459)
♥ email : sihatdengansaya@gmail.com
♥ Tel | SMS | Whatsapp | Viber : 012-940 1604
http://www.facebook.com/SihatDenganSaya
http://sihatdengansaya.blogspot.com/

CONVERSATION

0 comments: