Tips Memilih Jantina Anak Melalui Pemakanan



Sewaktu saya mengandung anak kedua, ramai yang bertanya jantina anak. Bila dapat tahu kedua-dua anak saya “superhero”, maka ramailah yang bagi tips dapatkan jantina anak yang kita mahu.

Dalam banyak-banyak petua yang diberi, saya lebih terpanggil dengan kaedah ini:

Sahabat saya kata petua orang Jepun, Wallahu alam betul ke tak...


“Kalau nak ikut petua jepun saya boleh cerita…
Jepun kan anak sikit, sepasang atau 2 lelaki 1 perempuan  vice versa..
Kata Jepun tu, gender ni datangnya dari belah suami.
Kalau nak PEREMPUAN, suami kena lebihkan makan sayuran dan kurangkan daging.
Kalau nak LELAKI, suami kena lebihkan makan daging dan kurang sayur.
Lepas dapat 2 perempuan, saya ikut la petua ni...ehem...menjadi!”

 Lepas ini, bolehlah ramai-ramai pakat cuba dan bagi testimoni kat saya ye! :)

*Mahukan tips tentang kesuburan suami isteri?
Jangan malu-malu untuk hubungi saya seperti di bawah:
Linda Ismail (SID: 866459)
TEL | SMS | WHATSAPP : 012-940 1604
Email : sihatdengansaya@gmail.com


Facebook : http://www.facebook.com/SihatDenganSaya
 

CONVERSATION

0 comments: