Sabun basuh yang paling sesuai digunakan untuk jemuran dalam rumah

Musim jerebu teruk sekarang ni rasa tak berbaloi nak sidai baju kat luar sebab melekat dengan bau asap yang perit. Tak kira lagi partikel-partikel yang asap tu bawa dan melekat pada baju-baju kita.



Memang kebiasaannya saya akan sidai baju di dalam rumah, dan harapkan bantuan kipas untuk keringkan. Antara pilihan lain, guna mesin pengering sama ada beli sendiri atau guna di dobi layan diri.

Apa Pilihan Yang Saya Ada?
Bila difikirkan ruang rumah yang terhad, beli mesin pengering bukanlah suatu penyelesaian. Nak hantar ke dobi pun terpaksa ambil risiko terdedah kepada jerebu tebal terutamanya anak-anak kecil.


Baju saya tidak masam lagi walaupun cuaca lembap!
Sebelum ni, saya guna sabun basuh yang katanya sesuai utk pengeringan suhu lembap. Tapi baju saya masih berbau masam. Semenjak saya beralih kepada Produk Get Clean Shaklee, tanpa saya sedar baju-baju saya dah tak lagi berbau malah kuantiti yang saya guna tidaklah banyak mana. Sabun Fresh Laundry juga selamat untuk persekitaran, serbuknya sangat mudah larut dan tidak tinggalkan tompok pada basuhan.

Bila digunakan sekali dengan pelembut Soft Fabric Concentrate, baju pun jadi lembut sangat dan senang nak digosok terutamanya pakaian kerja suami.

Kenapa saya pilih Produk Get Clean Shaklee?
Uniknya Shaklee adalah kerana 3 prinsip utama yang sering ditekankan dalam setiap kualiti produknya:
• Sentiasa Selamat
• Sentiasa Berkesan
• Sentiasa Mesra Alam

Produk Get Clean Shaklee terdiri daripada:


• Fresh Laundry Concentrate



• Soft Fabric Concentrate



• Dish Wash Concentrate




• Basic H2 Organic Super Cleaning Concentrate




• Get Clean Mobile Water Pitcher

CONVERSATION

0 comments: