Elak Rambut Rosak Dan Melekat Selepas Mandi Laut

Tensionnya bila tengok rambut kusut masai dan rosak lepas berendam dalam air laut!



Korang pernah tak lalui saat-saat macam ni sampai buat korang fikir 5-6 kali sebelum terjun laut atau kolam mandi? Rasa diragut keseronokan sekejap bila mengenangkan nak menghadap rambut rosak dan sukar diurus selepas mandi nanti!

Eh! Jangan biarkan semua ni meragut kegembiraan anda!

Saya pun pernah lalui semua ini dan setelah bertemu penyelesaiannya, saya dah tak kisah lagi.

Terima kasih tak terhingga buat Set Penjagaan Rambut ProSantè daripada Shaklee sebab dah hilangkan semua masalah tu. Hanya dengan 3 item ni, rbut saya lebih mudah diurus, lebih lembut dan beralun. Sehinggakan saya rasa dah tak perlu lagi nak buat rebonding di salon! 

Lebih mengagumkan, rambut gugur pun dah mulai berkurang! Tak perlulah saya fikir akan botak cepat lepas ni! 


Set Penjagaan Rambut dari Shaklee untuk rambut tidak bermasalah mengandungi :

• Revitalizing Shampoo
• Lightweight Conditioner
• Nourishing Scalp Treatment

CONVERSATION

0 comments: