KATARAK MATA DAH TAK PERLU PEMBEDAHAN

Lepas operate katarak mata mama sebelah kanan hari tu, doktor dah jadualkan pembedahan untuk mata lagi sebelah. Lepas sebulan, mama follow up mata. 


Doktor kata, sebelah lagi yang sepatutnya operate tu dah tak payah dah operate tau!


Katarak mata dah berkurang, power pun menjunam turun. Rahsianya, mama ambil megadose Vivix dan Carotomax selama sebulan secara konsisten.


Dulu, Linda tak makan pun Carotomax ni. Tengok botol dia kecik je, macam rasa fungsi dia kecik jugak. Haha!


Sekarang ni, demi menghilangkan rabun dekat yang Linda alami sejak dari Tingkatan 1, paksakan jugak diri makan Carotomax tu.


Ye. Rabun dekat tau! Dulu orang ejek macam orang tua, tapi nak buat macam mana, degil suka sangat baca buku dalam gelap. Kan dah mendapat rabun dekat tu.


Kalau korang nak power mata berkurang, rabun silau pun dah kurang, segala jenis rabun la kan...meh Linda kongsikan rahsia pengambilan secara megadose  2 jenis vitamin ni tau!


Cepat-cepat contact Linda tau!

CONVERSATION

0 comments: