Kurangkan masalah semput (asma) dengan Nutriferon

Ada orang baru try satu sachet Nutriferon untuk bantu masalah semput sampai tak larat nak keluar rumah masa jerebu.


Seriously, quite sometime jugak saya bagi sample tu kat dia. Awal tahun ni rasanya. Waktu tu bawak anak main kat Kizsport & Gym, Indoor Playground dalam Great Eastern Mall. Sambil tunggu anak masing-masing, kami bertukar cerita dan pengalaman. 


Anaknya boleh dikatakan tiap-tiap bulan akan ditahan di hospital sebab semput. Itupun dah berkurang sikit selepas konsisten beri makan OmegaGuard dan Mealshakes di samping meneruskan ubat-ubat yang diberi oleh doktor.


OmegaGuard boleh dikunyah macam tu sahaja, manis-manis tetapi ada sedikit hanyir ikan. Selain membantu merangsang pembentukan dan perkembangan minda, ianya juga membantu mengeluarkan kahak dalam paru-paru.


Dalam waktu semput teruk ni, dia terjumpa nutriferon dgn business card saya dalam tu. Tanpa lengah dia pun beri anaknya minum Nutriferon yang dibancuh dalam susunya. Satu sachet dia buat untuk 2 kali bancuhan. Dia perasan anak dia tak semput pun malam tu, cuma sedikit batuk dan keluar kahak.  


Alhamdulillah.

2 kotak nutriferon dia order tadi, untuk anak beranak sekali. Tambahan pula jerebu semakin teruk, sampaikan nak keluar rumah pun dah rasa sesak nafas. Saya doakan seluruh keluarganya sihat-sihat sentiasa. InsyaAllah.


Semoga cepat sembuh.

Semoga jerebu tak semakin teruk.

Semoga kesihatan kita semua bertambah baik.


*baru perasan stok sendiri pun dah nak habis! 😂😂😂

CONVERSATION

0 comments: