Teambuilding Untuk Mereka Yang Bekerja Dari Rumah

Tahun lepas, 12 March Linda tengah join teambuilding kat Port Dickson. Eh, jangan tak tau, work at home mommy ni pun ada teambuilding, angkut sekali anak dan suami. Maklumlah, tagline SUPERMOM "Anak tak lekang darinya".


Tahun ni sekali lagi Linda sepatutnya sedang berada di tengah-tengah keseronokan teambuilding dengan group yang sangat awesome, of course la group SUPERMOM di bawah naungan Master Hadhatina Halim dan Master Kamarul Bahrin tu. Syarat kelayakan ke teambuilding kali ni ketat sikit, kena sekurang-kurangnya berjaya naik rank walau sekali dalam tempoh yang diberikan.

Alhamdulillah, Linda layak untuk join. Cuma, Linda terpaksa tarik diri memandangkan tarikh tu jatuh pada hari anak-anak grading Taekwondo, dan ada appointment untuk follow up di hospital. Mama pun tak berapa kuat sangat lately kalau nak jaga bebudak ni sepanjang teambuilding tu nanti. Ya Allah, semoga mama sentiasa diberikan kesihatan yang berpanjangan, sesungguhnya Linda masih perlukan doa dan restu mama. Mudah-mudahan bila mama sihat, mama lebih selesa beribadat dan sentiasakan doakan kami anak-beranak.

Maka kisahnya teambuilding ni, kalau dulu waktu kerja di pejabat je merasa pergi. Siapa sangka kalau dah berhenti kerja di pejabat, dan sekarang menjadi surirumah berprofil tinggi dan berpendapatan 4 angka hasil dari bisnes dengan Shaklee pun layak join teambuilding ni. InsyaAllah, sedikit masa lagi nak capai steady income 5 angka sebulan pulak. Korang kalau rasa teringin dapat duit tepi ni, dalam seribu dua sebulan, mehla...Linda tak kedekut ilmu pun. 

Nasihat Linda satu je, kalau korang rasa nak berniaga, pilih produk dan bisnes plan yang betul. Jangan cari yang baru tumbuh setahun jagung dan janjinya asyik nak meroket je. Silap percaturan, roket pun tak sampai kat atas, pelepop jatuh balik tersungkur sebab takde pengemudinya dah.

Macam Linda, tak silap langkah bila pilih group SUPERMOM ni. Tak caya? Korang sign up la dulu. InsyaAllah padat dengan aktivitinya.

Korang berminat, roger je Linda kat 0129401604  tau!

Sempat lagi kalau ada yang nak join group Projek Duit Raya 2017 ni tau!

CONVERSATION

0 comments: