CARA PASTIKAN ANAK SIHAT WALAUPUN BERGAUL DENGAN RAMAI ORANG

Saya bernasib baik anak saya duduk dengan pengasuh yang hanya jaga anak saya sahaja waktu saya bekerja dulu. Siapa sangka pengasuh pula kena berpindah, anak tak nak pengasuh yang lain mahupun mana-mana taska. Dalam hati sedikit bersyukur sebab risau sangat anak mudah berjangkit dengan orang sekelilingnya. Maklumlah, waktu dilahirkan doktor beritahu dia ada sakit jantung berlubang yang perlu dipantau untuk beberapa bulan.

Untuk Muhammad dan Haqeem, sebabkan dah besar sikit, saya hantar ke CIC USJ 4 sebab masing-masing dah pandai uruskan diri. Alhamdulillah, anak-anak semuanya mudah melalui diaper-free training. nanti saya kongsikan kisah bagaimana saya latih mereka dalam entri akan datang ya.

Biasalah, kalau bergaul dengan kawan-kawan ni, banyak kes HMFD, kes batuk selsema berpanjangan kan? Sebagai mak, saya pun tak nak anak saya jadi punca kepada anak-anak yang lain sakit. Oleh itu, saya berusaha sehabis boleh bagi meningkatkan tahap kesihatan mereka.

Tak salah berusaha selagi diizinkan Allah. Paling best bila saya sapukan Herbal Blend Cream ni (krim serbaguna yang berasaskan herba dan tidak merbahaya kepada kulit).

Pandangan saya dan Puan Lina Akhtar pun tak jauh berbeza, ikuti kisah beliau di bawah.


Anak-anak ni rezeki kan, apa pun kita lakukan adalah untuk kebahagian anak-anak. Tak kira la berapa orang anak sekalipun.

RISAUNYA ANAK SAKIT BILA SUAMI BERJAUHAN

Ingat lagi masa anak sulung saya usia 1 tahun 6 bulan macam tu. Masalah kulit dan kesihatan sangat rendah. Sampai boleh dikatakan setiap bulan mesti ada je ke klinik yang berdekatan. Paling risau bila demam saat suami kerja luar dan tidak bersama kami kat rumah.

Selepas dah berapa kali mencuba dan nak yang terbaik. Alhamdulillah. Kini dah tak lagi seperti dulu.

Ni pula si adiknya. Kulit makin putih dan kecerahan semakin buat ibu geram. Dengan dia saya bermula 100% PRODUK SHAKLEE sedari hamil sehinggalah usia dia sekarang 2 tahun 9 bulan.

Bersyukur sangat kerana dah jarang ke klinik. Bila badan dedar pun suhu hanya 37'c macam tu.

CARA SAYA TURUNKAN SUHU DEMAM ANAK

Antara yang saya amalkan adalah meningkatkan dos minyak ikan (Omega Guard), Vitamin C Chewable pula paling dia suka dan krim Herbal Blend tu untuk sejukkan badan dia sewaktu demam. Sangat menjadi sebab krim serbaguna tu ada menthol mint dan sangat sesuai untuk seisi keluarga.

Nak kuatkan tahap imun badan anak-anak? Saya pilih Nutriferon sekali sekala bila perlu. Mommies gojes nak tau, ianya SANGAT JIMAT & BERBALOI dengan produk ni.

Mungkin ada anak-anak mommies yang cerewet dan sukar nak makan ubat klinik. Bagi saya sekeluarga, inilah PENYELESAIANNYA! 

Anak-anak pasti suka dan mommies yang berkerja tak perlu risau bila hantar anak ke taska, pengasuh mahu pun anak-anak yang bersekolah.

Yang terbaik untuk dikongsi bersama. Dan pengalaman menjaga anak-anak tak sihat saat suami kerja luar dan berjauhan dari keluarga menbawa 1001 pengalaman untuk saya.

BAJU BARU BUKAN PILIHAN

Saya rela tak belikan pakaian baru untuk mereka tiap bulan. Asalkan stok vitamin ni cukup untuk mereka anak-anak kesayangan saya. 

Anda juga pasti terlalu sayangkan anak-anak dan nak yang terbaik untuk kesihatan anak-anak kan.

Buat pilihan yang terbaik. Mereka juga adalah pelaburan dan penyambung generasi kita di masa hadapan.

Alhamdulillah.


Berminat nak tahu lebih lanjut tentang Set Kanak-Kanak atau Set Tingkatkan Imun Badan ni tak?

Klik DI SINI untuk membuat pembelian.


https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=ff0cfed03128175f91fab08064d6b217


ATAU


HUBUNGI SAYA SEKARANG, LINDA ISMAIL
sms | whatsapp 0129401604

DAFTAR KEAHLIAN : KLIK DI SINI
 

http://sihatdengansaya.blogspot.my/p/belian-online.html

CONVERSATION

0 comments: