Jualan Gudang Barangan Elektrik dan Elektronik Disember 2015

Untuk yang tercari-cari jualan gudang barangan elektrik dan elektronik sepanjang minggu ini, bolehlah rujuk senarai di bawah. 


Jualan gudang / Warehouse Sale
Barangan elektrik dan elektronik

OnKing (18-20 dec)
www.onking.com.my
Jalan TP5, Taman Perindustrian UEP, Subang

HomePro (11-20 dec)
https://www.facebook.com/HomeProMY/posts/450335825150061
Jalan Perindustrian Puchong 3, Puchong

T-Pot Group (19&20 dec)
https://www.facebook.com/tpotgroup/videos/10153814973269878/
Jalan Termostat 34/7, Bukit Kemuning Light Industrial Park, Shah Alam

Lokasinya pun dekat-dekat, boleh rancang pagi sampai petang untuk survey dri satu tempat ke satu tempat yang lain.

Pengalaman saya ke OnKing warehouse sale tahun lepas, dapatlah grab tv yang hampir separuh harga penjimatannya. Kalau saya survey kat kedai-kedai pun, tv yang saya beli tu masih dikira murah nak dibandingkan harga selepas jualan murah di kedai walaupun selepas setahun kami beli. 

Peti ais dan mesin basuh pun banyak yang berbaloi tapi pada masa kami ke sana, tiada keperluan nak beli semua tu. TV je yang kebetulan baru pecah skrin sebulan sebelum tu. 

T-Pot kerap juga buat sale, tapi setakat ni harganya belum dapat menggoda hati saya lagi. Yang HomePro ni macam best, tapi tak ada pula barangan yang perlu saya beli.

Apa-apapun, berbelanja dengan jimat. Tahun depan nak pakai banyak duit bagi yang ada anak mula bersekolah. Tahun depan juga sangat mencabar untuk ekonomi kita.

Bagi yang merancang menambah pendapatan atau melancong secara percuma, jangan segan silu untuk Whatsapp/SMS saya ya!

*bila kita tak tendang bola walaupun depan pintu gol, bola tu 100% tak akan masuk gol
**bila kita tendang bola tu, masih ada 50% kebarangkalian untuk masukkan dalam gol.

Anda pun boleh ubah nasib dan kewangan anda, jom kita!

Linda
sihatdengansaya@gmail.com

CONVERSATION

0 comments: