Bilik Seminar atau Dewan Kecil di Shah Alam untuk disewa

Yang ni korang kena baca. Terutamanya yang ada bisnes dan nak buat parti kecil-kecilan untuk prospek niaga, yang ada anak kecil nak buat majlis harijadi tertutup, yang ada kenduri dan tak tahu tempat untuk disewa, yang ada reunion tapi nak sewa yang berpatutan, mahupun buat kelas zumba untuk aktiviti riadah.



Korang tau tak kat Shah Alam ni sebenarnya ada dewan atau bilik seminar yang kadar sewaannya sangat berpatutan dan lengkap untuk kotang buat semua aktiviti ni?


Kalau nak buat majlis pertunangan atau pernikahan pun boleh sangat buat kat sini tau! Ada macam-macam kemudahan, tempat letak kereta yang banyak, ada ruang kanak-kanak, wifi percuma dengan kelajuan 30mbps pun ada disediakan ya.


Lokasi tempat ni setentang kilang gula CSR tu je tau. Cuti sekolah ni macam-macam majlis yang nak dibuat, kan? Kalau last minute nak tempah, banyak tempat yang dah penuh. Tapi jangan risau, Bilik Seminar Supermom sedia membantu.

Nah belek-belek gambar yang ada kat bilik tu. Kalau nak tengok dengan mata kepala sendiri, jangan lupa contact dua adik comel seperti di hujung entri ya.













Dibuka Tempahan Bilik seminar di Shah Alam untuk di sewa :

✔ Lokasi Strategik 
✔ Sesuai untuk aktiviti 15-40 orang.
✔ PA System
✔ LCD Projector 
✔ Internet Unifi 30mbps
✔ Mini Stage (Pentas untuk Speaker)
✔ Small group tutor/class
✔ Product training
✔ Meetings
✔ Small Party
✔ Simple events
✔ Family/ Friends Gatherings
✔ Simple Recognition events
✔ Engagement/ Solemnisation 
✔ ect.

Call Haziq (013-4165658) atau Ayu (017-8805272)
Untuk tempahan/ lihat bilik

CONVERSATION

0 comments: